<

LES RONDALLES MALLORQUINES, DE LA SOCIETAT A L'ACADÈMIA

HOMENATGE A JOSEP ANTONI GRIMALT GOMILA

,

Dia 10 de desembre de 2022 la Institució Pública Antoni M. Alcover de Manacor acollí la Jornada d'estudi «Les rondalles mallorquines, de la societat a l'acadèmia» que se celebrà amb motiu de la publicació del darrer volum de l'edició comentada de l'Aplec de Rondaies Mallorquines d'en Jordi d'es Racó, feta per Josep Antoni Grimalt i Jaume Guiscafrè.
El llibre que tenim a les mans recull el resultat d'aquesta Jornada que es va dedicar a aprofundir en aspectes vinculats a l'Aplec d'Alcover des de diferents perspectives ja que els autors i autores dels articles són doctores i doctors especialistes en la matèria. L'objectiu de la Jornada i del llibre és doble: per una banda la celebració de la publicació d'aquesta obra magna a la qual els autors han dedicat una trentena d'anys d'estudi i treball i, per l'altra, retre un merescut homenatge a l'impulsor i capdavanter del projecte, el professor Grimalt.

Escritor
Escritor
Colección
COL·LECCIO TOMIR
Número en la colección
77
Materia
RECULLS LLEGENDES, CONTES, NARRACIONS
Idioma
  • Català
EAN
9788427310773
ISBN
978-84-273-1077-3
Páginas
200
Ancho
13 cm
Alto
21,5 cm
Edición
1
Fecha publicación
21-10-2024
Contacto de seguridad
Nova Editorial Moll
Edición en papel
20,00 €

Sobre MARIA MAGDALENA GELABERT MIRÓ (Escritor)

  • MARIA MAGDALENA GELABERT MIRÓ
    M. Magdalena Gelabert Miró, Manacor, 1964. és doctora en Llengua i Literatura Catalanes per la UIB. El 2015 obtingué el Premi Santander-UIB als millors estudiants de doctorat de la UIB. Des del 2008, forma part del Grup de Recerca en Etnopoètica de les Illes Balears (GREIB) de la... Ver más sobre el autor