<

LA ILÍADA -COL.TITELLES-

Per a la Col·lecció Titelles, en Ramon Cavaller ha preparat ara la versió catalana d'aquesta adaptació de La Ilíada. A banda del text, convenientment acotat i adaptat als infants, en Ramon Cavaller hi ha afegit instruccions per organitzar l'espai escènic, i per confegir els decorats i el vestuari, a més de gran nombre d'il·lustracions que representen diverses escenes.

En Ramon Cavaller, reconegut home de teatre, és un menorquí que des de fa anys ensenya català a Estocolm. Amb alumnes que en el nostre sistema educatiu anirien del tercer cicle de Primària fins al darrer any d'ESO, ha muntat tres obres dins d'un projecte triennal patrocinat per la ciutat d'Estocolm. Aquestes peces, representades al teatre de Tensta, han estat La Ilíada, L'anell dels nibelungs i L'Araucana.

Escriptor
Col·lecció
TITELLES
Número de la col·lecció
012
Matèria
TEATRE PER A INFANTS
Idioma
  • Català
EAN
9788427380127
ISBN
978-84-273-8012-7
Pàgines
41
Ample
19 cm
Alt
19 cm
Edició
1
Data de publicació
20-11-2009
Contacto de seguridad
Nova Editorial Moll
Edició en paper
€6,00

Sobre RAMON CAVALLER GARCIA (Escriptor)

  • RAMON CAVALLER GARCIA
    Ramon Cavaller (Ciutadella, 1939) és escriptor, pintor i ha estat professor de català i castellà a Suècia. és autor d'algunes de les Il·lustracions de les Rondaies Mallorquines, del mètode de català Anem-hi tots, així com adaptacions teatrals per a infants. Veure més sobre l'autor/a

Llibres relacionats