<

ARTICLES D'EL POBLE CATALÀ (1909-1910)

Aquest volum V de les Obres Completes de Gabriel Alomar segueix la recopilació dels articles publicats pel nostre escriptor al periòdic barceloní El Poble Català entre 1909 i 1910. S'hi recullen, aquest cop, també les proses de la secció Sportula, tot continuant les aplegades en el volum III.

Amb una prosa vigorosa i molt personal, Gabriel Alomar va comentant en aquests papers afers de la política espanyola i universal, esdeveniments del món de la cultura i anècdotes de tot tipus.

Aquests articles són imprescindibles per conèixer més a fons Gabriel Alomar i els darrers anys del primer decenni del segle XX a Catalunya. Per les semblances dels fets de l'època amb els d'ara i per l'avançat posicionament ideològic del nostre intel·lectual, aquests articles avui encara resulten una lectura vigent i enriquidora.

Escriptor
Col·lecció
OBRES COMPLETES GABRIEL ALOMAR
Número de la col·lecció
005
Matèria
<Genérica>, OBRES COMPLETES
Idioma
  • Català
EAN
9788427309241
ISBN
978-84-273-0924-1
Ample
15 cm
Alt
22 cm
Edició
1
Data de publicació
29-10-2019
Contacto de seguridad
Nova Editorial Moll
Edició en paper
€30,00

Sobre GABRIEL ALOMAR I VILLALONGA (Escriptor)

  • GABRIEL ALOMAR I VILLALONGA
    Gabriel Alomar i Villalonga (Palma, 1873-El Caire, 1941), va ser un poeta, prosista i assagista mallorquí, molt relacionat amb el moviment d'art català del modernisme. Es va involucrar també en el moviment catalanista i el corrent literari del noucentisme, amb influències poètiqu... Veure més sobre l'autor/a

Llibres relacionats