<

EL MEU VIOLÍ

El propòsit d'aquest llibre és facilitar la iniciació a l'estudi del violí d'una manera progressiva i, al mateix temps, agradable, utilitzant bàsicament cançons del nostre folklore per preparar així els infants el màxim possible per a l'aprenentatge de la música tenint en compte les propostes del nou sistema educatiu (LOGSE). Les cançons i els exercicis presenten uns dibuixos molt orientatius, diferents per a cada corda i per als dits, perquè l'infant aprengui a tocar l'instrument com un joc i aconsegueixi així, a poc a poc, ritme i moviment.
Per altra banda, el llibre va acompanyat d'un compact disc amb totes les peces enregistrades, amb el qual, l'alumne podrà estudiar repetint diverses vegades la mateixa cançó, anul·lant una banda per tocar el segon violí, etc.

Escriptor
Col·lecció
INICIACIÓ A LA MÚSICA
Número de la col·lecció
900
Matèria
MÚSICA PER A INFANTS
Idioma
  • Català
EAN
9788427307292
ISBN
978-84-273-0729-2
Pàgines
80
Ample
30 cm
Alt
20 cm
Edició
2
Data de publicació
31-12-1994
Contacto de seguridad
Nova Editorial Moll

Disponibilitat

Agotado

Sobre BERNAT POMAR POMAR (Escriptor)

  • BERNAT POMAR POMAR
    Bernat Pomar Pomar (Palma, 1932-2011) instrumentista, compositor i pedagog mallorquí. Va estudiar violí al Conservatori de Palma amb Ignasi Piña Tarongí. Ha actuat com a solista i com a membre d'orquestra en nombrosos concerts a Mallorca. Ha interpretat música de cambra amb la pi... Veure més sobre l'autor/a

Llibres relacionats